2009. január 6., kedd

Dinamika vizsga!

Amit mindenképpen vigyél magaddal: toll, ceruza, SZEMÉLYI VAGY DIÁK, SZÁMOLÓGÉP!!!

Amit nézz át: nagyon sok kérdés illetve feladat vonatkozik olyan dolgokra, amiket előadáson adtak le, viszont zh-ban nem igazán fordultak elő: ( ferde ütközés, támaszrezgés egyéb nyalánkságok).

Pár szó: Az írásbeli viszonylag könnyen megírható a szóbelihez szükséges 20%-ra, de ajánlott megírni 50 pont fölé, mert az jelenti a kettes határát. Másrészt, ha jó írásbelit írsz, szebben néznek rád szóbelin is. A szóbelire mindenképpen tanuld meg a képleteket, definíciókat, levezetéseket, mert bármit kérdezhetnek (erre van fent egy bizonyos honlapon egy bizonyos tételsor segítségül) , attól függetlenül, mit tudtál vagy nem tudtál az írásbelin. Az a lényeg, hogy az alapokkal mindenképpen tisztában legyél, ha nem is tudod a levezetést, akkor is írjál a lapodra legalább alap dolgokat. Én este fél7kor még szóbeliztem, mondhatom elég nyűgös voltam, de sajnos nem csak én, hanem már a tanár bácsi is. Nem adtam fel és végül is 1 óra szenvedés után egy sikeres vizsgát mondhatok magaménak, a legcsodálatosabb jeggyel (2es) a világon:oD
Ahogy egy szép mondás tartja: Jobb ma egy kettes mint holnap egy egyes:oD

Sok sikert mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: