2009. január 13., kedd

Északi-SarK221!





Fúúú...Brrrr... de der-mesz-tő a K221 jéghideget áááá-rasz-tóóó!

Fúúú...Brrrr...de fa-gyasz-tó a popid is odafagy a pa-dok-hooozzz!

Igen...tudom jókor szólok, hogy vigyetek síelős overált, meg csákányt ( bár ő lehet már ott lesz:oP), ha a K221-ben vizsgáztok, mert bizony elég zordak arra a körülmények. Első alkalommal különbözőképpen próbáltam leküzdeni az elemeket. Kezdetben...ááá nincs is hideg, biztos csak azért látom a lehelletem, mert mágikus képességeim vannak....fél óra múlva... megfagyooookkkk, menjünk már innen....de hát ugye nem hagyhattam ott a kedves kis vizsgadolgozatomat még sem. Így esett, hogy magzatpózban írtam meg a Dinamika vizsgámat. A kezemet úgy próbáltam a megmerevedéstől védeni hogy a pulóverem ujjára egy hatalmas nagy csomót kötöttem és a rostokon keresztül dugtam ki a ceruzám hegyét, hogy ne csak elméletben tudjam megoldani az elém rakott feladatokat.
Másodjára, már kezdett gyanus lenni ez a hideg. Egy csomó pingvin vizsgázott velem együtt. Mondhatom elég zavaróak voltak. Folyton jobbra-balra nézelődtek és tollászkodtak...tuti ott volt a puskájuk a szárnyuk alatt... szemetek... A jegesmedve felügyelők meg még kivételeztek is velük, bezzeg nekem minden mozdulatomat figyelték...nem tehetek arról, hogy ha magamban beszélek mozog a szám. A fókák meg késve érkeztek és addig böködték az orrukkal az oldalamat, amíg le nem súgtam nekik az összes választ. Hát igen, azt a sort pont tudtam, nem úgy, mint az enyémet, mert azt tuti az Északi Sarkról hozták. Mellesleg két pingvin feje miben különbözik? Hogy ellenőrzik le a diákjukról, hogy ők-e azok???Igazságtalanság. A beadásnál meg életemben először vigyorgott rám egy jegesmedve. Tudjátok, milyen ijesztő???
Írni kéne a Télapónak... ez így nem mehet tovább...


u.i.: Ezzel csak azt akartam mondani, hogy öltözzetek fel rendesen, ha ott vizsgáztok. A medvéktől meg nem kell tartani, meg lehet szelídíteni némelyiket. ( na de ne értsétek félre:oP)


7 megjegyzés:

Ákos írta...

Úúúúgy tudtam, hogy te írtad, mielőtt a végére értem volna :)

Mondjuk nem volt nehéz kitalálni a rengeteg aktívkodó közül ki ennyire.... izé... elvont :)

Zsuzsa írta...

Nem tetszik?:oP Amúgy úúúúúgy tudtam, hogy te fogsz belém kötni:oP

Névtelen írta...

Naaaaa gyerekek, ne veszekedjetek! :P

Zsuzsa írta...

Ákos kezdte...blűűűűűűű :oP

Ákos írta...

Én nem belekötöttem :) Csak tipikusan Zsuzsi-stílusú írás volt (ami nem rossz, sőt, a kulacs-sztorit egyenesen imádtam, meg a többi elvont (és néha kicsit elborult) írás is nagyon tetszik!)

És aki ismer, tudja hogy hozzászólok az ilyenekhez :)

Zsuzsa írta...

Jól van jól van én meg csak kötözködöm:oP.....imádok pimaszkodni:oP

Ákos írta...

Szerinted én nem? :D Jól egymásra találtunk ezügyben :P